GizemElf https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ev-duzenleme/askilar-ve-askiliklar/20317079/spruttig-giysi-askisi.aspx
Deletedmom348 GizemElf Askı olarak kızıma almıştım renk renk. Ve Ikea dan birçok ürün aldım. Gözü kapalı yine alırım. Herşeyini çok beğeniyorum
Mevara GizemElf ben bundan kullanıyorum çok beğeniyorum hatta fazla alsaymışım bile diyorum. Diğerleri çabuk kırılıyor bu askı yer de kaplamıyor.
GizemElf Deletedmom348 birşey daha sorucam canım çöp kovası alıcam 150 tl üzeri ancak kargoyu gönderebiliyorlarmış interneten alıp mağazadan teslim alsam kargo ücreti öder miyim? Bir bilgin var mı?
Deletedmom348 GizemElf Hayır canım başkaydı ama bu ürünü görmüştüm oda konseptlerinde. Ikea nın herşeyini beğeniyorum
GizemElf Serap46 canım yazmışken soriyim çöp kovası alıcam 150 tl üzeri ancak kargoyu gönderebiliyorlarmış interneten alıp mağazadan teslim alsam kargo ücreti öder miyim? Bir bilgin var mı?
Serap46 GizemElf a hiç internetten almadım ikeadan ya hep mağazasından aldım ama mağazadan teslimatta kargo ücreti olmaması lazım zaten ödeme ekranında çıkar. Hem mağazadan teslim hem kargo ücreti ne anladım o işten 😃
Tugce2020 GizemElf çok ince olduğu için pantolon falan asınca alt tarafının şekli bozuluyor tek parça hafif şeyler asmak için olur diye duymuştum