Kızlar ya kayınpederimle kayınvalidem boşandı. Adamda varını yoğunu iki oğluna verdi. Serayı kaynıma bıraktık , iki parça boş arsa da bize kalacak. Evi kayınvalideme verecekler. Ekstra kayınvalidemin kendi zeytinliği arsası falan var. Şimdi esas konuya geçeyim, aslında seranın ederi diğer arsalardan çok çok fazla ama yine de o uğraşıyor diye ona verdi eşim. Tabi hal böyle olunca şimdi kayınvalidemin zeytinliklerini budamaya uğraşmaya başladı. Hep sahiplenici tavırlar ben çabalıyorum ben buduyorum. Bi kaç zeytinlik daha ekicem ne kadar emek o kadar ekmek tarzında sürekli mesajlar atıyor bana ve eşime. Eşime de yazdırdım neden sahipleniyorsun benim diye sonra konuyu değiştiriyor. Şimdi de evin bi odasının tavanını falan yapmış ( Ayrıca 4 senedir evliyim evlendim evleneli odanın yapılmasını istiyordum , tatile gelince o odada yatalım diye yapmadılar yeni kendi sözlendi hemen odayı yaptı.)işte üst kata da ayrı bir yer yapıp kayınvalidemi orada oturtacakmış bunun için de bizden para istiyor. Eşim ne gerek var ev annemin diyor. Ona yeter diyor. O da bana yetmez ben bu evde kalacam bu evin mutfağını değiştircem falan diyor eşimde yapma diyor niye yapıyosun sanki senin mi diyor. Eninde sonunda bizim olmayacak mı falan diyor. Bıktım ya Allah aşkına ne mal delisi çıktı sürekli böyle şeyler yapıyo . Siz olsanız napardınız ya en sonunda patlayacam 🤦🏼♀️ Sanki yap diyen var sanane yapma kim diyor yap . Uğraşıp sonra ben yaptım ben uğraştım benim hakkım diyor var mı böyle bir şey ya sanane zeytinlikten evden . Oldu o zaman başkasının arazisine ekin dik ben yaptım de benim malım de🤦🏼♀️ Ona diyemediklerimi buraya yazdım kızlar 😑