mother_of_2_boys Kizçeler bebeğim 11 aylik oldu şimdiye kadar bi sekilde korunduk ama bu ay hapa başlamak istiyorum kullananlar siz hangi markayi kullaniyosunuz ve reglinin kaçıncı günü baslamak gerekiyo saglik ocağından temin edebiliyomuyuz