Uzun zamandır evde değildik normalde de zaten Kalorifer böcekleriyle uğraşıyorduk ama temizlik yaparken salonda koltuğun arkasında ölmüş kocaman hamam böceği gördüm aklımı kaçıracaktım normalde evi ilaçlarım sonra temizlik yaptırırdım dip köşe ama adam deterjanla ilaçladınız yerleri temizlemeyin 6 ay gider falan demişti tabii bunu hiç yapmadım hep temizledim o yüzden de uzun sürmedi şimdi temizlik yaptırıp sonradan ilaçlatayım diyorum siz nasıl yapıyorsunuz ?