Merhaba sevgili anneler sizden fikir almaya ihtiyacım var.. Doğumdan 4 ay sonra regl olmaya başladım ve 3 ay boyunca 28 günde bir düzenli şekilde oldu. Ama bu ay 1 hafta 10 günlük bir gecikme var. 3 gün önce test yaptım, negatif çıktı ama içsel olarak emin olamıyorum. Normalde hafif ağrım olur ve maks 1 gün sonra başlardı, şimdi birkaç gündür hafif ağrımsı yoklamalar var. Akıntım aşırı artmış durumda. İlk gebeliğimde sadece göğüs hassasiyetim vardı ama şu an yok. Emziriyorum ve bugün süt bebeğimin yanağından saçına aktı, normalde hiç olmazdı ama saçları böyle yapış yapış oldu banyoya sokmam gerekti. Kısaca kafam çok karışık, tecrübeli birileri var mı fikir verebilecek? Test negatif geldiği halde gebelik olabilir mi?