Dünde yazmıştım ise başlıyorum diye bugün belgelerimi topladım doktor sağlık raporu için çektirdiğim röntgene incelerken bayağı üstüne düştü birseymi var dedim alerjn var mi ilaç kullanıyor musun filan dedi sonra da akciğerlerinde dolgunluk var dedi bu genetikte olabilir bir sorunda olabilir dedi göğüs hastalıklarından randevu al dedi yolda gelirken internetten baktım direk akciğer kanseri çıktı 😳😳 yarın ise başlıyorum kızıma baktıkça ya kötü birşeyse diye üzülüyorum randevu aldım gidicem daha geçen gün ikizlere hamile vefat eden bayanı okuyup üzülürken şimdi kendime üzülüyorum