aLmisMomSs selamlar, eds ile 1,5 ay boyunca benim tatlım emmeyi öğreninceye kadar besledim. Bu süreçte iki emzirme danismanı ve iki doktordan destek aldım. Sondan başlayacağım: önce meme ile başlıyoruz, bebeğiniz emebiliyorsa (doğru kavrama yapıyor ve emerken yutkunma sesleri geliyorsa) memeden başını çevirene kadar süt bitmemiştir diyebiliriz. Ya da her meme için 15 dk emzirin. Akabinde hemen eds ye geçersiniz. Eds de bebek kendi çektikçe gelecektir. (Bizim bir pipetle içtiğimiz gibi) diyelim ki kendi çekmiyor, o zaman eds nin diğer ucundaki şırıngayı çok hafif ittirerek bebegin agzına damla damla gelmesini sağlayabilirsiniz. İlk birkaç sefer zor, sonrasında inanın eliniz alışacak. Heryerde kullanılır neden olmasın, yanınıza yedek eds, sırınga, mama, kaynamıs su ge termos alın emzirme odalarında çok rahat yaparsınız.