Artık yavaş yavaş gündüz 2 uyku sonra 1 yaşından sonra 1 uykuya düşürmek istiyorum ama 2 uyku yapınca çok huysuz oluyor. Zaten diğer uykuları 40 dk max 1 saat. yetmiyor dinlenmesine sanırım. Sizler nasıl düşürdünüz 2 uykuya neredeyse 2 haftadır deniyorum uyumayınca çok kötü oluyor🙄