Merhaba arkadaşlar doğumdan bir kaç ay sonra üşüme titreme mide bulantısı falan oldu hep geceleri oluyordu serum falan yedim test yaptırdım birler yok 1bucuk sene oldu hala geçmedi kalp çarpıntısı gibi başladı bu sefer de birşey de çıkmıyor üşüme titreme kalp ağırdı gibi oluyor neden yaşayan var mı 😔😔bıktım artık alıştım ama çok zor