miracinnannesii Kızlar oglum öksürüyor tavsye üzerine aldım ama eczacı 4 yas üzeri için demiş benm oglum 6 aylık 1 çay kaşığından biraz az vereblirsiniz demiş. Versem mi vermesem mi kararsz kaldım ya 🤦🏻♀️
Nursan miracinnannesii benim bebeğim 6 ay 23 günlük ve doktorum verdi. Sordum hayır sorun olmaz verebilirsin dedi veriyorum çokta iyi geldi. Günde iki kere 1 tatlı kaşığı veriyorum
Mom19 miracinnannesii Tam ay olarak hatırlamıyorum ancak 9 aydan önce 3 defa kullanmıştım 1 çay kaşığı kadar günde 1 defa
miracinnannesii Nursan ya ben doktor tavsyesi ile almadım eczacı da 4 yas üzeri için oldugu için günde 1 defa 1 çay kaşığından az verin dedi oyle de etki eder mi blmıorm ya 🤦🏻♀️