Kaanefe_ maşallah ara verebiliyosanız çok iyi 🙂 benim ki değiştirme sürecindeki o kısa arada bile ağlıyo hemen 🤦♀️ doyduğunda da ağlıyo bırakmamak için, çok ta içince kusuyo 🤷♀️2 buçuk aylık oldu nasıl olsa ağlıcak diye düşünüp ben tahmin ediyorum doyma süresini ve bıraktırıyorum 😕🤦♀️