Pineapple20 T-1234 benim değil ama bi arkadaşın bebeğinin 5.ayda kapandı. Normalde 1-1.5 yaş arası kapanması gerekiyor diye duydum. Geçen gün tomografi çektirdiklerini duydum. Ne yapılacak hiç bilmiyorum ama.
Deletedmom348 T-1234 En erken 2 ay en geç 2 yaşına kadar kapanması gerekiyor dedi doktorumuz canım. Erken kapanırsa kafa çapı ölçümleri ile takip edilmesi gerekiyormuş