Gayeefe Merhaba hanımlar biz suan 8 buçuk aylığız ek gıdamız çok iyi değil kötü de değil anne sütüyle tamamlıyorum 9 aylık bebeklerde nasıl ilerliyorsunuz ne sıklıkla veriyorsunuz birde ana öğün ara öğün olayını nasıl yapıyorsunuz
As1ioz Gayeefe bizimki sadece mama alıyor bi uyannca mama içiyor geri kalan ek gıda mama içmiyor istemiyor artık
Gayeefe As1ioz rahatsız etmez mi 1 yaşa kadar devam sütü yada mama diyor doktorlar tamamlayıcı ek gıda
As1ioz Gayeefe yemiyor kendi bıraktı bira kabızlıgımız oluyor ama zeytinyagıyla çözüyoruz bol bol sebze et yapıyorum corba yogurt bence mamadan daha saglıklı
BDS Anne sütü Her zaman ne zaman isterse verdim, meme meme diye geziyor bütün gün 😄 ek gıda da 3 ana öğün 2 ara yada 1 ara tabi yiyor mu hayır kilomuzda kötü şuracıkta beklim 😬