birkizceannesi Kizlar testim pozitif çıktı 19 aylik kızım var onun yanında maske takıyorum esimin testii daha aciklanmadi onada yanasmiyorum ne yapmam lazim kizima bulaşır mi bazen kucağıma almak zorunda kaliyorum durmuyor hic
Tugce89 birkizceannesi bnmde yarın çıkacak sonuç ya bebeğim dortbucik aylık çift maske takıyorum kayınvalideme geldik o bakio bn başka odada kendimi izole ettim
Tugce89 birkizceannesi ya bn geldim ama onlara da geçer diye korkuyom yaşlılar kronik hastalıkları var ama gel gel kızım bn çocuğuma bakarım dedi .bnde odaya kapattım kendimi maske takin ddm onlar içerde eşimle birlikte bn başka odadayim