Kızlar saatlerce ağladı aşıdan 3 saat sonra nasıl ağladı anlatamam içim paramparça oldu çok ağrıdı canı demek ki 😔 2. Ayda da yapılmıştı aynı aşılar ama bu kadar ağlamadı hiç 😔gece inş uyanıp ağlamaz inanın çok korkuyorm sizler de de oldu mu ağlarken de sürekli gaz çıkardı sanırım rota virüsü sancı da yaptı diğer aşıda 2 defa çiş yapmıştı bugün yapmadı sanırım rotadan oldu yine 😔😔