Merhaba kızlar. 14 günlük bebeğim var. Sütüm çok iyi gelmiyor o yüzden hem anne sütü hem bebek sütü denilen Hipp Combiotic veriyorum. Ama bebeğim gaz sancısı cekiyor gibi geliyor bacaklarını içine çeke çeke, kollarını etrafa savura savura, yüzünü yola yola aglıyor ve çok üzülüyorum. Doktor Nurse Harveys vermişti bir haftalık kontrolünde. Kullanıyorum günde 1-2kez 5damla şeklinde ama sanki çok etki etmiyor. Öneriniz var mı? Benim gibi olan var mı?