Betim Kızlar 10 günlük bebeğim var, emzirmeyle mi alakalıdır bu durum bilmiyorum ama sormak istiyorum sizlere.. göğüs kafesim sırılsıklam kalıyor tişörtümü değiştiriyorum gece de aynı gündüz de . Sebebi nedir bunun bi tek ben de mi oluyor acaba ?
Ogullarinaasikanne Betim lohusa teri canım aman üşütme dikkat et mutlaka gece falan uyaninca üzerini değiş yada fırsat olmaz ise üzerine bir yelek al. Ben ikinci doğumda 1 ay çektim ama öyle böyle değil sırılsıklam olurdum sizin gibi. Herkes aldığın narkozu böyle atacaksın dedi ne kadar doğru bilinmez
Betim frtylmz yok canım göğüslerimin üst kısmı boynuma doğru olan kısım ıslanıyor terden bildiğin .. öyle akacak kadar sütüm olsa keşke 🥺
Aysu2626 Betim benmde oldu canım boynum göğüs aram ter içindeydm gecenin köründe emzireken çıkarıp atıyordm tshrtü geceliği annemler de omzuma havlu bi hırka bişe atıyordu üşütmiyim die şubatt doğum yaptm lohusa teri geçer bnm biraz hala boynum terliyor ama
Karpuzreceli Aysu2626 merhaba ne kadar suruyor bu ? valla gece gınduz sureklı böyle terleyen bırı degıldım lohusa terıymış, gecelerı usutcem bu mevsımde bıle gunde rahat 4-5 atlet tshırt degıstırıyorum 70 gunluk olduk hala ter .üşütüp hasta olacagım belım falan su gıbı oluyor bunalıyorum iyice
KevserHafsa Lohusa teridir canım bende öyleydim havluyla silmeyle yetişemiyordum düşün 40 gün oluyor hemen hemen
KevserHafsa Betim 40 çıkınca geçiyor ama insanda ter kokusu kalıyor yani bende öyle oldu havalar çok sıcak olduğu için mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ 3 aya yaklaştık yeni yeni düzeldi koku olayı 🤦🏻♀️
Ada_Deniz Betim lohusalıktan canım hava soğuk olmasına rağmen hiç terlemeyen o çatı sıcaklarda ben günde gece sırf 3 defa kıyafet değiştirdiğimi bilirim normal bunlar lohusalığın bitince bayağı azalıyor zamanla da geçiyor
Hunilianne Betim lohusalık, hormonlar, süt gelmesi. Ben de öyleydim. Uyanır üstümü değişirdim ama geçiyor
hulyatkknt Betim benim boyun kısmım deli gibi terliyordu ki haziran ayının sonlarına doğru doğum yaptım. Her sabah kıyafet değiştirirdim sonra geçti iki buçuk aylik olacağız bi sıkıntı yok şu an.