mrvyldz merhaba canımız annemiz bnde emzirirken kullandım mecburen ( birakmak zorunda kaldım )) çünkü Hamileyim tam iyileşme olmadı ilk doğumdan sonra anksiyete bozukluğu ve depresif bozukluk oldu cnm 75 mg içiyordum ama ilk önce 25 mg ile başladım daha sonra arttı dozu geçmiş olsun sanada senin neyin var 🤗