Nur90 Yorumlarda hipp mamanın kilo aldirmadigini okudum hipp kullanan anneler yorum yapabilir mi memnunlar mi?
Serene Nur90 aldırıyor ama çok çok fos değil. Biz 1 yaşına kadar kullandık, kilosu vardı. Sık acıktırdığı ve bağırsakları çalıştırdığı için öyle diyorlardır. Ben zaten kof şişen bebek istemediğim için tercih etmiştim, kilo alımı da öndeydi ona rağmen.
Nur90 Sevgilimmm bazı anneler kilo aldırmıyor demiş yani amacım sağlıksız tombiş bebiş olsun değil tabi ama kilo alımı yavaşladığı için başladık mamaya o yüzden kilo da aldirsin istiyorum 🙈
Sevgilimmm Nur90 bizim kilo alımımiz normal değerler içerisindeydi. Zaten hep doktor kontrolündeydik.. her ay aksatmadan gidiyoruz. Ama her mama her bebeğe yaramayabilir. Umarım istediğiniz sonuçla karşılaşırsınız 🥰
Nur90 Serene kesinlikle bende sağlıklı anne sütüne yakın çabuk sindirildigi için tercih ettim umarım memnun kalırım 🙏☺️ çok teşekkür ederim 💞
K1996 Nur90 3 ay kullandım 2 saate yiyordu yiyince kusuyodu sonra aptamile gectim 3 saatte yiyo güzel kilo aldı kusması yok