merhabalar benimde oglumda vardi şekil bozuklıgu kuvezde kaldigi süre boyunca tek yöne yatırmaktan aşiri yamulmustu. Eve geldiginde nasıl düzeltcem diye kara kara düsünüp evham yapıyordum. 43 günlüktü eve geldiginde … Hemşire cok kücük oldugu icin düz kafa yastıgını önermedi tehlikeli olabilirmis. o yüzden sag sol arka yüzüstü şekilinde değişmeli yatırdim . su an cok şükür düzeldi 4 bucuk aylık oldu. Hala dikkat ediyorum tabi bozulma 6.aya kadar olabiliyor . Tavsiyem cok yönlü yatırmaniz şimdi kullanmayin o yastigi.