Ozkelebek Merhaba anneler bebeğim sürekli elini ağzına götürüyor emziği atıp parmaklarını ağzına alıyor ne yapmalıyımm 😇
Arifcanmoms1 Ozkelebek hiç bişey yapmayın bizimkide öyleydi hep diş dedik 7 buçuk aylıkken çıkardı 😂😂
patitoo Ozkelebek Emir123ali aynen bizde üç buçuk aylığız el hep ağızda parmaklarıda sokuyor şapır şupur emiyor keşfediyorlar falan artık , birde zıbının üst kısmınıda yaka kısımlarını yani ağza getiriyo emiyo🙄🙄😂
MssKrks Canım benimki de 2 aylıkken elini ağzına götürmeye başladı doktora sordum kesinlikle engelleme beynin motor gelişimi için çok önemli ellerini tanıması dedi 😊
Ozkelebek MssKrks bende elini çıkarıp emzik vermeye çalışıyorum ya kalıcı olur sürekli elini emer dye korktum 🙈 teşekkür ederimm
Balkzm_0604 Ozkelebek cuma günü 3 ay olacak eli hep azında eliyle bir ley tutsa azına götürüyor kucağımda tutuyorum omzumu azına almaya çalışıyor
Deletedmom240 Ozkelebek akışına bırak daha dur iki yumruğunu birden de sokacak ağzına, ayaklarını da 😆😆😆 çok şirin görünüyor ama di mi? 😹 bu arada normal bir durum, endişelenmeyin 😁
zerroya Ozkelebek hiç bişey yapmana gerek yok benim kızım üç buçuk aylık hala devam ellerini keşfediyorlar tek yapman gereken ellerini temiz tutmak tırnaklarının uzun olmamasına dikkat etmek ki ağız içine zarar vermesin 🌸