Dmrmry
Cok guzenli sagdim, uyumadim diyebilirim ilk 9ay boyunca, halen daha sagiyorum. Bebegim cok istahli bir bebek degil anne sutune cok duskun. Malesef hala adapte olamadi ek gidaya, hala deli gbi anne sutu iciyor. E malum 1seneden sonra bi miktar azalma oluyor. Yetişmekte zorlaniyorum ve surekli mastit oluyor. Ilk aylarda hep 3saatte bir sagim yaptim. Snra 3saatte bire cikardim. Şimdilerde 5 6 saati buluyor sagimlarim. Ciftli lansinoh ile 20dakika sagiyorum. Iki gogsumden 250-300cc araliginda çıkıyor. Sizde sakin uzulmeyin, ve azalir diyenlere aldiris etmeyin. Ben duzenli sagarak sadece anne sutu ile besleyebildim bebegimi. Sizde yapabilirsiniz inanın. Elbet yine uykuda dusta gogsunuzu deneyin umarim alır. Sevgiyle kalın