Arkadaşlar merhaba uzun zamandır korse arıyordum hep fiyatlar pahalı 150 200 kendim bi iç çamaşırı satışı yapıyorum kataloğdan 3 gün önce atlet korsesini farkettim 40 45 TL civarı sipariş verdim ve bugün geldi muhteşem birşey kesinlikle giydikten sonra ne göbek kaldı ne bişi. Göbeğim doğumdan önce nasıl dümdüzse öyle oldu gardolabımdaki bütün elbiseleri giyip çıkardım çok güzel duruyorlar günde 3 saat kullanımda sarkmayı ve zayıflamayı sağlıyormuş deniycem bakalım. Çok faiş fiyatlar vermek yerine deneyebilirsiniz bence