Ylcnbsr orada doğum yaptım coronanın ilk zamanları sait bey bebeğimi ilk muayene eden doktordu muayene bile etmedi hastaneden cıkarken geldi baktı gözleriyle gtti 1hafta sonra komtrol için sıra verdi gttğm bebeğimi sarıp sarmaladım ki virğsün en yaygın olduğu zamandı beni tam 1saat boyunca bekletince figen hanıma gttim yan odada oda ilk baktı sararmış bu cocuk dedi sonra baktı yok sararmamış dedi kafamızı karıştrdı o iki doktordan sonra gtmedim çünkü medarda farklı doktorlara giden arkadaslarım vardı Onlarda memnun değiller