Cigdem1995 Siragunduzalp bende lansinoh manuel sut pompasi var dusunurseniz 70 tl vermeyi dusunuyorum
Baby_Mila Siragunduzalp almadıysanız lasinoh çiftli var bende elektrikli 200 e satabilirim biberonlarıda duruyor
hirasu Siragunduzalp bendede mamajo marka süt sağma makinası var canım cok rahat cekim gücü cok iyi kademeli olarak arttırıp azaltabılıyosun cekim gücünü gögsüne zarar vermesin diye aparatıda var e bebekten almıştım düşünürsen yardımcı olmak isterim
hirasu Siragunduzalp valla canım su aralar daha popüler benim Doğum yaptıgım hastane bıle bu markayı önerdı bende aldım cok memnun kaldım acıkcası