Kbra2 merhaba, biz 10 gün kadar erken başladık. Tadımlık olarak vermeniz gerekiyor , bir kase dolusu gıdayı bitiremez şu an. Ortalama 1 kahve fincanı kadar yiyorlar zaten başlangıçta. Zamanla artırmanız gerekiyor. Şimdilik önceliğiniz hala anne sütü/formül mama olmalı