Gizem0707 bende 69 ile hamile kaldım 85 ile doğum yaptım şuan da 73 m ve bebeğim 2 aylık veremiyorum bende sezaryen göbeğim kaldı ve hafif basen çıktı kollarım da kalınlaştı, zaten çatlaklarım da var sporsuz yapabileceğimi sanmıyorum bebekle fırsat da bulamıyorum çok üzülüyorum 🤦🏽♀️Kendimi beğnmediğim için