Mrrhaba anneler geçen gün ne olduğunu yazmıstım ikinci kanı verdik oda yüksek cıktı araştırma hastanesine yönlendirdiler tekrar tahlil yapılıyor galiba kafayı yiyeceğim tam olarak bu hastalık ne oluyo neolur dua edin arastırma hastanesinde temiz çıksın sonuclarımız 🤲🏻😔