Kızlar merhaba gecen hafta pazartesi kızımı kontrole götürdüm ayın 24 de Kızımı kontrol etti vucudunu maskesi siperlik vardı zaten doktorumuzda bizde de aynı şekilde maskeliydik pazartesi yani o gün test yaptırıyor negatif çıkıyor perşembe test yaptırıyor pozitif çıkmış aradık doktoru dün bebeklere geçmiyor rahat olun dedi siz kendinizi koruyun dedi belirti falan yok bizde ama çok korkuyorum acaba kulucka döneminde mi ama kaç kişiyle temas ettik olsaydı bu zamana kadar belirti verirmiydi ailemle 5 aydır görüşmüyorduk memleketteydiler geldiler korkuyorum gitmeye