safis12 kızım kolik değildi :( aynen. Beslenmesini mutlaka düzenli yaptım, bi de ben sallamadım ya yatırdım yanyana konuştk ya koynumda yattı konuştum şarkı söyledim ya da gezdirdim evde, bu şekillerde de uyudu kaldı. Uyanık kalmak istiyosa ona uydum uyumak istiyosa da dalması için destkledm mutlaka ama bence hepsinden önemlisi gecenin karanlık olması, ben ilk 1 ay gecede ışıklı ortamda uyutuyodm yanlışmş loş karanlık olmalıymış. Mesela bana doktor 7de uyusun sonra o 7.30 olcak 1 yaş olunca 8 8.30 da uyusun 2 yas olunca da en geç 10a kadar uyusn demişti. Bebek düzeni sever her gün aynı rutinde aynı şeyleri yapmak önemli diye vurgulamıştı, biraz gece gündüzü ayırınca akşam 7de banyo yaptırıp sonra kremle masaj yapıp doyurup yatırıyodum bu da rutin oldu bize hala öyle