mozaik benimde bebeğim isilik oldu. Hergun banyo yaptırıyorum ,gül suyu denedim, pudra sürdüm ama fayda etmiyor. Evde hep zıbın giydiriyorum 3 gündür sadece bezle. Bazı çoçuklar fazla hassas sanırım. Geçiremiyorum ben isiliği. Gün içinde de yüzünü silerim