Kızlar neresinden başlasam bilmiyorum 25 günlük bebeğim var beşinci gün sarılıkdan küvezde yattı. sütünü sağarak getirdim küvezden çıktıktan sonra sütüm gelmedi sütüm gelmediği için emziremedim. sürekli sağmak zorunda kaldım şimdi 25 günlük olduk geceleri Asla emmiyor memeyi reddediyor çünkü sütüm yok pompayla sağınca 2 saatte bir 60 cc geliyor Mama takviyesi de kullanıyorum . . gün içinde mememi verebiliyorum onda da 1 saat boyunca kızarıp bozararak 2 kere çekip bırakarak emiyor ve asla doymuyor ağlıyor en son pes ediyorum biberonla sağıp veriyorum ne yapacağım bilmiyorum etraftan da sürekli memeni reddedecek sütün kesilecek göreceksin deyip moralimi tamamen bozuyorlar. Sanki keyfimden böyle yapıyorum 😔