Mesafe Kızlar denemedigim biberon kalmadı hangisini versem alıyo gögsümü almamakta direniyor halen 13 haftalık olduk aynı durumda olan varmı
ikos58 Mesafe nerdeyse 6.5 aylık olucak oglum dogumdan berı anne sutune ek mama kullanıyorrum tem gogusten emdıgı ıcın dr.browns genıs agız meme reddı hıc yasamadım
Gonul_celen Mesafe avent tek delikli kullanıyorum herhangi bir meme reddi yaşamadık umarım yaşamam da mama reddi oluyor ama süt reddi olmuyor.
Sodya Ben avent almistim kucugu yok diye buyuk aldim eczaneden ama 3 delikli yogun akiyo, bilmiyodum oyle oldugunu. Bazen kullaniyorum onu. Sonra mamajoo aldim.o da baya yavas akiyo ama memnunum. Bebegimi emzirebiliyorum sorun yasamadim
Mesafe Gonul_celen çok iyi inşl yaşamazsın cnm ben bir aydan beridir yaşıyorum süt arttırıcı herşeyi denedim iyi kötü arttı eskiden hiç yoktu ama bu defada meme reddi yaşadım ve halende çözebilmiş degilim
Zxcvbnm 4 aylık oğlum var doğduğu günden beri meme+mama şeklinde besleniyor avent tek delikli biberon kullaniyorum
Mesafe Tüm biberonları almasına ragmen iştah yok ama iştahla sadece bi ölçek yiyo kalan mama dökülüyo belkide gögsümü almak istememesinin nedenide iştahsızlıktır