Zeyzeyyyyy 1prensannesi_ inanırmısınız ben prof çocuk doktoruna gittim özel bi doktora sırf korkudan aşıdan çocuga bişi olurmu diye her şeyine baktırdım kan tahlilleri her şey altta birşey varmı hocam dedim ben aşılardan korkuyorum dedim ebeyle tartıştım ben sağlık ocağında onun başka hastalığı vardır dedi altta yatan dedi insan gibi dinlemedi beni korktum işte baya bi 😔 hala korkuyorum
1prensannesi_ Zeyzeyyyyy korkmayın tedbirinizi alip yaptirabilirsiniz önceden gitmeden calPol verin muhakkak bi de asilardan bikaç saat sonra veririsiniz aradan 4 saat geçmesi yeterli
Zeyzeyyyyy Hamzam 6 aşısı vurulduktan sonra nöbet geçirmiş ölmüş baya bi yoğun bakımda kalmış organ yetmezliği olmuş 😔
Zeyzeyyyyy DenizinAnnesiiiii ve şükür bugünde uyandık iyiyiz huysuzluk var ama olsun okadarda belki dişleri kaşınıyordur şükür bunada 😍 korkmayın demekki altta yatan başka bir hastalığı vardı o bebeğin aşırı etkilendik
Hamzam Zeyzeyyyyy Aman Allahimm 😔 peki öncesinde güyaaa denilen göre ne rahatsızlığı varmiş, biliyor musunuz, çok üzüldüm yaa, yanlış aşı mi yaptılar ki naptilar,rabbim sabir versin,yenimi olmuş peki,
DenizinAnnesiiiii Zeyzeyyyyy evet baya etkilendik bebeğm o zmaan. İcin 3 aylık flaandı baya korkmustum . Allahm evlatlarımızı korusun rabbim 🙏😊
Zeyzeyyyyy Hamzam 2 3 ay oluyor yeni oldu daha önce hastalığı yokmuşki her şeyi çok iyiymiş gelişimi falan herkesi çok etkiledi yazısına bakın oğlum komada yazın arama butonuna 😔
Zeynebsmom Hamzam yeni 40 gün olmadı daha sanırım, her aşının yan etkileri arasında milyonda 1, on milyonda 1 de olsa ölüm var maalesef mesela kkk alışında milyonda 33 bebekte nöbet yapıyor hemde 1 ay sonra bile… sağlık bakanlığının sitesinde bu yan etki yazar hatta.işte aşı yaptırıyoruz iyi olsun diye ama bilemiyoruz iyi mi ediyoruz kötü mü…
Zeyzeyyyyy 1prensannesi_ pek calpol içirmedim korktugum gibi olmadı aşıya dayanıklı çıktı paşamm🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Zeyzeyyyyy iremceren bugün bizde 3 gün şükürler olsun ama azcık huysuzluk var sanırım akşama doğru düzelir 😍
Birgul Zeyzeyyyyy gecer canm merak etme bende cok endise ediyordum eymen bebekten sonra ama allah onu cennete gonderdi bizim bebeklerimize sifa versin🙏🏻