Tugce6767 Arkadaşlar buraya yeni katıldım🤗50 gün oldu doğum yapalı hâla kanamam devam ediyor ve neredeyse iki aydır pet kullanmaktan sıcaklarda pişik olmaya başladım.kontrol günüme daha var.normalmi bu kadar uzun sürmesi
Mom0909 Tugce6767 benimde 45 gün sürmüştü sonra durdu şimdide akıntı geliyo sarı akıntı yada beyaz akıntı bence normal olmanız bana sürebilir uzun demiilerdi
Mom263 Tugce6767 benimde uzun surdu meger ardindan hemen regl olmusum bi ay sonra tekrar regl basladi dongu baslamis yani.
yenidoganhemsiresi Tugce6767 benimde 1.ayımda bitti, 40ta tekrar başladı 4gun sürdü bitti şimdi 50. Günüm 3gundur yine var adet mi acaba anlamıyorum gunluk ped kullanıyorum 15gunden beri ama sıcaktan tahriş oldu artık cildim. Normalmiş bu durum
Ftrhn Tugce6767 ben de aynı durumdayım bugün 40mız çıktı ama hala kanamam var bence adet oldum diye düşünüyorum çünkü baya yoğun geliyor ve sabah çok hafif ağrım vardı. Herkesten duyduğum genelde 6 ay falan olunmazmış ama bende öyle olmadı sanırım
Mine25 Benim normal değil sezeryandı canım ama adetten falan. Şüphelenmedim çünkü kanamam aşırıydı meğer rahim ağzım tıkanmış üstüne düş eğer fazlaysa mutlaka doktora git
Cinarsmomy Tugce6767 ben de normal dogum yaptim ama 15-20 gun surdu kanamam normal degil mi ki hepinizin uzun surmus
Tugce6767 Cinarsmomy ben bugğn doktora gittim kist varmış progestan verdi o bitince adet olacaksın dedi.sonrasında kanama yine devam ederse duruma göre hareket ederiz emzirme döneminde kanama biraz uzun olabiliyor dedi