pasaninannesi Gmzakn inşallah canım bekliyorum güzel haberlerini 🙏 bizim kapandı bıngıldak hemde çok erkenden ama bi sorun yok hatta gelişimi önde gidiyor. Sadece takip ediliyor her ay baş çevresi büyüyorsa sıkıntı yokmuş. Çok doktora götürdüm ben. Korkma 😘
Gmzakn Evet kızlar bugün başka bi doktora gittim bıngıldağınım kapanmak üzere olduğunu ama gelişimi ilerlediği için bi sorun teşkil etmiyeceğini gene her ay takipte kalmamız gerektiğini başımızın 40.2 olduğunu söyledi doğru ölçtüğümden eminim ben dedi 😇 ayına göre hepsi ortalama olarak iyiymiş
pasaninannesi Gmzakn çok sevindim canımmm 🙏🙏🙏 sende artık benim gibi her ay yapması gerekenleri okuyup yapmadığında telaşlanacaksın :) büyüyene kadar böyle olacak sanırım durumumuz 🙊
Gmzakn pasaninannesi aynen olsun inşallah hep iyi olurlar allah kötü günleri göstermesin canım benim🙏❤️
Arven10 Gmzakn aslında normal görünüyor Doğumda kaç cm di baş çevresi 35 cm doğduysa normal büyümüş maşallah 🧿 bence başka bir doktora daha danışın
Gmzakn PoyrazinannesiEbru evet ama karıştırmış bi önceki hastayla çnkü benim boy kilo kağıdına 9 aylık kızın barkotunu yapıştırmış bende sonradan farkettim eve gelince baya ağladım boşuna 🙊
Arven10 Gmzakn inanmıyorum ya nasıl üzüldünüz boş yere azıcık dikkatsizlik bizi ne hale getiriyor herkes işini gereği gibi yapsa keşke neyse sorun yanlışlık olsun Bebişlerimiz iyi olsun🤗