Gmzakn biz gittik güzel sonuçlarla döndük. Mutlaka gidin. Hem içiniz rahatlar hemde nasıl ilerleyeceğinizi söylerler. Mesela bazı doktorlar bıngıldağı kapanmak üzereyse d vitamini kullanmayın diyor. Nöroloji beyin cerrahına yönlendiriyor o yüzden nörolojiye gidn demiştir o zaten size Emin’im nöroloji açıdan bi sıkıntısı Yok beyin cerrahına görünün diyecek. Hepsini yaşadığım için canım tecrübeliyim :)