Merhaba arkadaşlar dün 2. Ay aşılarından karma , zatürre ve rotavirus olduk, oğlumun dünden beri ara ara ateşi çıkıyor iniyor ve uyku hali fazla. Kakasini da çok zor yapıyor sabahtan beri 1 defa yaptı normalde günde 5 defa rahat yapar ,huysuzluğu da var ,bu yaşadıklarımız normal mi acaba sizlerde de oldu mu bu tarz şeyler ikinci ay aşılarından sonra , yarın bir de verem aşısı olacağız daha bu etkiler geçmeden zararı olur mu acaba ?