AYLININANNESI2020 Kizlar sutum var cok sukur sagarak 2saate bir 120 cc icire biliyorm fakay bazen sagmiyim emziriyim diyorm 1saat emiyor hala ac bu bebek 2ay 16gunlik anca biberona dokub veryorm oyle karni doyuyor neden boyle
AybarsMomy AYLININANNESI2020 benim oğlumda başta öyleydi zaten aç bırakmışım çocuğu emiyor diye biberon verince doyuyordu 2 aylık oldu 3 gündür falan da biberonu bitiriyor doyuyor aslında ama üstüne illa meme istiyor 🤦🏼♀️ hergğn başka bir huy çıkarıyorlar
psikolog-anne AYLININANNESI2020 benimki öyle, tazyikli geldiginde kızıyor. Kesinlikle 1 saat memede, doymuyor, doymayınca uyumuyor, artık ben sagarak veriyorum. Cok yoruldum cunku o ayrı harap oluyor ben ayrı,
KahramanAnne AYLININANNESI2020 Bizde de durum aynen bu şekilde. Oğlum 25 günlük. Gün için de emziriyorum kızarıyor bozarıyor emmiyor. Yada emiyor 2 çekip bırakarak emiyor. Ya da Sürekli emmek istiyor asla doymuyor. Akşama kadar bu şekilde savaş veriyoruz . En son pes ediyorum sağıyorum biberonla veriyorum doyuyor keyfi yerine geliyor uyuyor. Nasıl başa çıkacağım bilmiyorum
Meslina06 Biberonla alışmış olabilir canım biberonun ağzından çok geliyorsa memeden de az az geliyorsa ondandır yavaş yavai bırak biberonu
AYLININANNESI2020 Meslina06 hayir ya canim aventn yeni dogan icin olanindan Gogusmdende bazen baya tazyikli geliyor fakat nedir bu anlamadm
psikolog-anne AYLININANNESI2020 mochi ile sağıyorum bende öyle veriyorum, diğer türlü kasılıyor, karnı doymuyor, bağırıyor haliyle. Önceden karnı tok diye Baska sorun arıyordum bebeğimde, ama sonra anladım doymuyormuş
AybarsMomy AYLININANNESI2020 niye emmiyorlar anlamıyorum ki hani anne karnında öğreniyorlardı emmeyi bu bebeler bizimkiler neden öğrenmedi🤭
KahramanAnne AYLININANNESI2020 Bende öyle diyorum yeter ki doysun. Ama saolaunlar etraftan sütün kesilecek memeni tamamen reddedecek şöyle böyle diyorlar deliriyorum. Keyfimizden böyle yapmıyoruz heralde. Bol bol emzir bol bol emzir yahuuuu emmiyor emmiyorrrrr sorun bu zaten emmiyor ki bol bol emzireyim.
psikolog-anne AYLININANNESI2020 bende öyle yapıyordum ama ona zaman ayırınc evde hiçbirşey yapamıyorum, mochi rahat kendi kendine hallediyor:)
minibiranne AYLININANNESI2020 aynısı bende de var canım emziriyorum yarım saat sonra aç aslında baya da emiyor galiba ilk başta biberonla verdiğimiz için ordan hem çok geliyor hem de hazır oluyor ama yapacak birşey yok ben artık biraz emzirip çoğunlukla sağıp veriyorum