SenemAlmasulu Arkadaşlar çok önemli bir konu benim için aslında yeri değil ama acaba başına gelen var mı ? Ben 2,5 aylık bebeğe sahibim ve henüz adet olmadım normal mi sizce sezeryan olduğum için mi acaba ?? 😳
aygulusoy SenemAlmasulu doktorum bir seneye kadar adet göremeyebilirsin korkma demişti ki ben de 4. aya yaklaşırken oldum
Semos55 SenemAlmasulu walla bende sezeryan oldum 20 gun sonra adet gordum . Ama benım bebegım emmıyor ondanda erken adet gormus olabılırım😏
Cansu425 SenemAlmasulu benim 2 aylikken geldi erken geldi diye uzuldum hatta ne oluyormus gec gelince 🤔
MTkutay SenemAlmasulu sutunu sagiyorsan eğer sute çekiyor o yüzden adet gormuyor olabilirsin böyle diyor bazıları ben de emziriyorum ondan heralde
Gurbettebianne SenemAlmasulu ben 40 ımdan 15 gün sonra olmuştum canım . Ama korkma uzun bir süre olmayan cok kişi var her beden mutlaka farklıdır
Nisann SenemAlmasulu Çok normal. Benim de bebeğim 4.5 aylık, sezeryan oldum. Ben de henüz adet görmedim. Doktorum 1 seneye kadar görmeyebilirsin demişti
ArifeNurDuman Ben de 51 gün önce sezaryen oldum doğumdan sonra 39. Gün adet oldum bebeğimi yalnız anne sütüyle besliyorum ama ona rağmen oldum yani süt korumadığı da oluyor
MTkutay ArifeNurDuman Canim 39. Gün hala lohusasin demek olmuyor mu normal lohusalik kanaması olmadığını nasıl anladin
Miniminianne Ben doğum yapalı 4 ay oldu cerazette hap kullanıyorum hala olmadım doktorum en az altı ay bekle dedi ama huzursuz oluyorum ben de
Birprensesannesi Miniminianne Merhaba bende cerazette kullanmama rağmen regl oldum emziriyorumda bebeğimi normal mi 🤔45 günlül bebeğim ben dün regl oldum
Akin Miniminianne cerezatte hapi bende kullanıyorum ikinci kutu bitmek üzere 2 buçuk aylık bebeğim var ilk 40 gun adet oldum daha sonra iki hafta sonra tekrar olsun hap kullanırken hemde ve şimdi tekrar oldum 10 gün sonrası yani normalmidir sizce hapın bitmediği halde adet oluyorum
Defneninannesi Benimde olmadı 53 günlük Bebeğim. Ama 2 sene olmayan var yani akrabam 1 sene olmamıştı. Bide bazıları adet görmeyince hamile kalmam sanıyor aman dikkat edin
_sutepe34 Defneninannesi TutuKelesh Bilmiyorum burda bi çok arkadaşa önerdim karar sizin benim kızım 2 günlükken bnm eczacım bana harbio harbikol önerdi bnm kızıma iyi geldi şimdi bilemem iyi mi gelir gelmez fikrim bnm kızıma çok iyi geldi diyebilirim ilaç da açıkçası bitki çayı gibi bişey
Miniminianne Birprensesannesi ben de beş gün kadar önce oldum galiba yani onun adet olduğunu düşünüyorum 😅 hapa da devam ediyorum düzenli olarak
Akin Birprensesannesi aynı durum bendede var hap bitmeden adet oldum hemde 10 gun arayla tekrar oldum neden acaba
SenemAlmasulu SukranUras yok canim emzirmiyorum ama adette olmadim henüz affedersin bir iki damla gelmisti ardindan tekrar kesildi bundan belki bir ay evveldi gelir insallah
Birprensesannesi Miniminianne bende bu durumun regl olduğunu düşünüyorum 😂 ilaçta olmayabilirsiniz diyordu ben ona koşullandım daha bir tablet bitmeden oldum😊 normaldğr umarım..
Mucizem006 [bilinmeyen] canım bende sipral tsktırtmak istiyorum ama korkuyorum 🙈 çok acı hissettinmi birde şeyi sorucam adetliyken takılıyo dediler sen adet görmüşmüydün ozaman
SukranUras Mucizem006 spiralde hiç acı hissedilmiyo bizzat korkudan doktorun yanında çalışan ablanın elimi tutmasını istemiştim 😂😂 ama hissetmiyosun bile korkacak hiçbi şey yok. Genelde adetliyken deniyor ama benim doktorum farketmiyo 2 ayını doldurunca gel demişti o zaman taktırdım bi sorun da yok 👍🏻