Sibelceda Merhaba 11 aylık kızım son ⅔ gündür emzirirken ısırıyor ve kanatıyor canım o kadar yanıyor ki ağlıyorum. Böyle olup çözüm bulan var mı? Kanıyor artık emzirirken çok korkuyorum