Fafimu Kızlar bebeğim 3 aylık 1 aylikkken poposunda meme olustu ve hala geçmedi krem kullandim ara verdim tekrar başladım bı kez falan kaybolmuştu ama tam olarak gecmedi hala bilgisi olan?
Mom095 Fafimu çok geçmiş olsun. Evet bazen bebeklerde görülebiliyomuş. Kakasını yaparken sıkıntı oluyo mu?
Mom095 Fafimu benim bebeğimde bazen popodan gaz çıkarınca falan ağlamaya başlıyorda bende şüpheleniyorum acaba fissür mü var diye