Glitter Kizlar merhaba. Gece emzirme pozisyonlarina dikkat etmemem ve bebegin memede fazla kalmasi nedeniyle iki meme ucunda da yine yara olustu hatta bir memede sut kabarcigi olustu, saglik ocaginda acildi. Ama sabah ve bu oglen sag memeden emdiginde kustu ve kusmugunda biraz kahverengi ve cok az da kirmizi kan vardi. Sabah hemen doktora gittik 2 dr bakti muhtemelen memedeki yaradandir dedi ama 2. Dr tekrarlarsa gelin dedi. Ogleden sonra da 2. Kez ayni memeden emdikten sonra benzer sekilde kusunca tektar hastaneye gittik, doktor %90 memedeki yaradan kan emince midesi kaldormayip kusuyor ama iciniz rahat etsin kan tahlili yapalim dedi. Simdi sonuclari bekliyoruz ve cok gerginim..
Sodya Glitter insallah sorun yoktur . Ben de bebegimin dogdugu ilk gunler yaraydi göğsüm ve ciste kirmizilik goruyodum . O da o yaradan kaynakli dediler. Yaralar gecince olmadi bi daha
DesorLiviya Glitter korkma canm memedendir bnm arkadasımin bebeside ayni sey olmustu memesindeki kani kusmustu
Elifdeniz Glitter benim memelerim 3 ay kanadı bebeğim bu süre boyunca hep kan içti kan kustu bir şey olmaz diyor doktorlar kanı ya kusarak ya da kakayla çişle atarmış sizin de yaradandır tahminim
Glitter saripapatyam2 Sodya MustafAlmila DesorLiviya Elifdeniz Tahlillerde bir problem cikmadi ama yine de gaitada gzili kana bakalim dediler
saripapatyam2 Glitter aynısı arkadaşımın başına geldi memesi yaraydı ondan olmuş dedi doktor tahlil bile yapmadı hatta