KahramanAnne 4234 Humana kullanmadım. Hipp combiotic kullanıyorum. Bebeğim 1 aylık kilo alımımız gayet güzel. Üstte kalsın diye yazıyorum fikrim yok o mama hakkında
KahramanAnne 4234 Doktorum evolvia önermişti hipp sorun yaratırsa evolvia alacağız. İsterseniz bir deneyin
Ylmzyagmur Bizde bir aydr kullaniyrz 4400 du başladığımızda.Simdi 5400 oldu bnm bebegim biraz zor kilo alıyor 3 ay bitti dha yeni 5400 oldu .