Seremet58 Bebeğim 5 haftanın içinde ve burada atak konusunda yazı okudum acaba doğru mu yaşayan var mı ağlıyor uyku nedir bilmiyoruz artık ne kadar sürede düzelir bu durum ?
Cigdem07 Seremet58 şuan ben yaşıyorum gerçekten aşırı huysuz ve sürekli kucak istiyo yanımdan ayrılmıyo. Bende ataklarına baktım dogum tarihine göre atak haftasında olduğunu öğrendim. 🙁
metay5 Seremet58 atak belirtileri bebekten bebeğe değişir kimi bebekte hiç belirti olmaz biz ama dibine kadar yaşadık ağlamalar,iştahsızlık,uyumama ne ararsan var
nrnyrk Bizim de gündüz uykumuz yok sayılır, huzursuzluk, sürekli emme isteği ve kucak isteği . 🤦🏻♀️ Haftanın içindeyiz.