Kızlar bişey sorcam. Benim şimdi ziraat emeklilikte cüzi Bi miktar param var. Ben şimdi onu çekersem yeniden işe girdiğimde otomatik yatmaya devam eder mi? Ya da hiç çekmesem de orda kalsa mı? Hepi topu 7 8 aylık birikim var. İptal edersem de işe girdiğimde sıfırdan yeniden başlar mı? Kafamda deli sorular..