Ervaereli11 3 buçuk aylık oğlum hala Gazi bitmemiş sürekli ikiniyor sürekli ağlıyor 3 ayda bitio diolsr ama benimki 4 olmak üzere ne zaman geçecek offf yardım edin
nursocum Ervaereli11 hangi d vitaminini kullanıyorsunuz onlar gaz yapıyor çok eğer sağlık ocagının verdiğini kullanıyorsanız değiştirmenizi öneririm bizim öyle bitti gazımız ocean 400 ıu aldım
Kubra_2019 Ervaereli11 6 aydan sonra geçer bu gaz bütün bebeklerde ek gidaya başlama suretiniz ile bağırsak ve metobolizma oluşumunu tamamlamaya devam eder, su an Da herşeyi yapın geçmez gazi sadece rahatlatır.
Benanin_Annesi Ervaereli11 benimkide öyleydi 40 çıkar geçer dediler 3 aylık defiler geçer ama 4 de gerçekten geçti darısı başınız 🙏
Meryeyp Ervaereli11 kız kardeşimin bebeği 4 aylık olacak 4 gün sonra onlarınki de yeni bitti Allah yardımcınız olsun insallah sizde en yakın zamanda atlatırsınız
sayrannannesi nursocum ya aynen o çok gaz yapiyo bi ara bırakmıştım rahatlamıştı sonra ebe kızdı kesinlikle icirmeniz lazım diye bende tekrar başladım 1 gün verip birgün vermiyorum ama yine de gazi oluyor doktora soruyum da bende değiştireyim en iyisi
nursocum sayrannannesi onu verme canım içeriği temiz değil tabi hergün vermemiz lazım eksikliği raşitizim yapıyor ben ocean aldım çok memnunum
Gunes55 sayrannannesi d vitaminini 1 yasina kadar duzenli kullanmaniz lazim kesinlikle ihmal etmeyin. Elinizdekinden memnun deilseniz baska bi marka deneyin ama kesinlikle kullanin
Duygu01 Sağlık ocağının verdiği demir ve d ilacını sakın kullanmayın ocean aldın d vitamindede demirde sdefer alın. Benim çocuğumu mafetmişti sağlık ocağınki
Tugce6767 Ervaereli11 canım damla kullanıyormusun.1ay 18 günlüğüz doktorumuz damla verdi çok şükür eskisine oranla daha iyi