Siz sütüm yetmiyor diye düşünürseniz sütünüz bebeğinize yetmez ve yaramaz 😊 bol bol emzirin her anne bebeğine göre süt üretir yavaş yavaş çoğalır onun migdesi bir kiraz kadar yemi doğduklarında o sebeple mamayı bırakın en sağlıklı olanı emzirmeyi deneyin emzirdikten sonra 3 saatte bir iki göğsünü pompa yardımı ile sağ pompa yoksa elinle sağ her duşa girdiğinden masaj yap iki gögüsne de bak gör yavaş yavaş nasıl çoğalacak ben de Sezaryen yaptım 10 cc anca çıkıyordu sonra artık süt saklama poşeti aldım 20 30 buzludan atıyordum sagıpda hep sütüm yetiyor diye düşün ilk sağ göğsünü ver emsin daha sonra emzirmeye uyandığında diğer gögsünü ver allahım yardımcın olsun ❤️🌸