deryaduru merhabalar öncelikle geçmiş olsun, korona testim cumartesi günü pozitif çıktı maalesef ve 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Doktor emzirdiğim için ilaç vermedi. Çocuklarda ve bebeklerde bu hastalık olsa bile çok hafif şekilde atlatıyorlarmış, hastalığı geçirdiklerini bile anlamıyorlarmış. Emziren annelere bol bol emzirin diyorlar hastalıktan korunması için, emzirirken de maske ile emziriyorum. Her emzirmeden önce ve sonra ellerimi yıkıyorum bol bol. Doktor bebekler için korkmayın dediğinden rahatım ben, bebekte kronik bir hastalık olmadığı sürece bir şey olmuyor şükürler olsun