iyimserperestt Merhaba canım ☺️
Öncelikle sütü tülbent yardımıyla tencereye süzerek koy ki kıl,pislik varsa süzülsün. Ocağın altını orta derecede aç süt kaynadıktan sonra kıs ve 15dk kısık ateşte kaynamaya devam etsin. Ocağı kapatınca serçe parmağınla kontrol et ne soğuk ne sıcak olsun,hafif elini yakacak. Bir kase içerisine 3,4 yemek kaşığı yoğurdu koy,sütten de 3kepçe al kaseye koy çırp. Çırptıktan sonra Geri süte ekle, karıştır. Kapağını kapat,masaya koy tencereyi.sütün etrafını sar ben 4 hırkayla sarıyorum 😊 5 saat dursun öylece. 5 saat sonra kapağını aç kımıldatma yarım saat de öyle dursun soğuyunca dolaba kaldır. 1 gün dolapta dursun, afiyet olsun bu kadar 🥰☺️